Samen met de Green Bullit en de manschappen van Up and Down op de vrachtwagen van Dulasta afgereisd naar het noorden. Omdat we in Meerkerk de punten hadden vergooid was het daar wel belangrijk om wat meer punten te sprokkelen dan nummer 3 van de competitie, Maximum Massey. We stonden nog 2de in de competitie maar de punten voorsprong was niet zo groot dat we al gepromoveerd waren.

Gerard was de chauffeur van dienst, die een aantal weken niet gereden had ivm met rugklachten. Maar weer fit verklaard en had ondertussen ook wel weer is zin om te rijden.

We hadden de proeftrek, maar de start verliep hetzelfde als in Meerkerk, gestuiter en binnen 30 meter stoppen. De 2de poging verliep ook niet goed waardoor we de proeftrek over mochten doen. In het rennerskwartier nog wat kleine aanpassingen gedaan. De 3de poging verliep ook niet goed.

Het resultaat was wederom laatste in de klasse (derde keer dit seizoen in de competitie).

Thuisgekomen direct begonnen met het demonteren om de koppeling maar eens na te kijken, het bleek inderdaad dat een gaffel van een drukvinger was afgebroken.

Een vervelende bijkomstigheid was dat de radiateur ook zoveel lekte dat bij thuiskomst zo ongeveer het koelwater al was weggelopen.

JoomShaper